Iedereen die wel eens een schilderij of foto voor een muur heeft mogen vasthouden terwijl iemand anders bepaalt of hij hoog genoeg hangt, weet dat je niet zomaar even ergens iets aan een muur kunt bevestigen. Blijkbaar bestaat er zoiets als spatiele esthetiek en is het niet verantwoord om willekeurig een spijker in een wand te slaan om iets aan op te hangen. Tenminste niet als je het goed wilt doen.
Diegene die in Chateu Chambord deze klok heeft opgehangen, had er blijkbaar echt geen zin in.
Lees ook: De kamer van Catharina de’ Medici in Chateau Chenonceau
Geen reacties
Reageer: